Luie dag !!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Luie dag !!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Luie dag !!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

15 Oktober 2008 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal,
Dit zou vandaag een super saaie,luie zwembaddag worden. hahaha Je raadt he al. Ik zei tegen Piet:"Zullen we even hier naar de pier wandelen, het is maar een half uurtje. En er is daar een wandeling door het oude centrum".O.K. Wij op weg. Na 1/2 uur volgens mij klopt dit niet". 'Ja joh, gewoon doorlopen" We liepen langs prachtige woonwijken,ook langs hele arme. Scholen, sportvelden. Na 1 uur nog niks te zien. Wij weer verder we moesten naar de 11e street en bij de 26e hebben we het opgegeven.We kwamen van de 43e En warm, natuurlijk geen mens op straat.Alles bij elkaar zijn we bijna 4 u weggeweest en niet gekomen waar we heen gingen.
Kwamen we bij een school langs, Waren er jongens aan het marcheren met een geweer! Zij kregen echt les.
We kwamen een moeder met een meisje van een jaar of 5 tegen. Zij was net uit school gehaald en liep te jengelen, omdat ze moest lopen. Dus je snapt het al, wij ons ermee bemoeien. Ze moest 10 min. lopen en dat deden ze nooit.
Ik denk dat we in die 4u 5 voetgangers hebben gezien.
Bijkomstigheid: Nergens wat te eten of te drinken. Geen winkel helemaal niks. Je hebt pleinen waar alle restaurants of winkels zitten. Welke er gevestigd zijn staat op borden langs de weg.Heel handig, maar vandaag even niet.
Verder heb ik nog wat dingen verzameld die we onderweg zien.
Bij de supermarkt een aanplakbiljet: Mensen worden opgeroepen a.s. woensdag daar en daar bloed te komen geven. iedereen krijgt een tennis-of golfbal.
Een groot bord langs de weg van een fysio: Gratis massage, je moet dan wel mee als examenobject.Het is te hopen dat ie slaagt!
Bij de bushalte staan bankjes met reclame op de rugleuning.Wat moet je nou met een bankje met reclame voor een uitvaart? Wij zijn maar niet gaan wachten.
Ook zien we heel veel reclame borden voor rechtshulp. Gelijk met specialisatie erbij.
ohja, in onze kast vonden we een fiets, helaas zonder stuur. Buiten staan ze vast, maar dan zonder zadel!
In huis staan alle electrische apparaten. Heerlijk! Zet je ze aan: een herrie, je zou zo het dak vast gaan houden.
's Avonds en 'smorgens gaan de sproeiers aan. Dus let op waar je loopt. hahaha Maar als het plenst gaat alles gewoon door.
Zagen we vandaag de vuilniswagen met levengroot achterop: God bless America!
Wij vallen al over die ene regel in de troonrede.
Mogen gaan we verhuizen naar Fort Meyers. Dag allemaal

• 15 Oktober 2008 - 04:33

Esther:

lieve pap en mam,

hebben jullie het wandelen toch alvast gehad :P hele goede reis naar fort meyers en was dat met het witte strand? hier gaat alles goed het is nog steeds niet echt druk! dikke kus

• 15 Oktober 2008 - 06:22

Carla (geervliet):

Wat een geluk dat jij niet op naaldhakken loop, maar op platte schoenen.hahaha leuke wandeling
    groetjes Carla
    Oh ja foto's zijn erg leuk, doei

• 15 Oktober 2008 - 07:09

Lia V:

Hoi Joke en Piet, wat is dat allemaal anders dan wat wij gewend zijn even wandelen is normaal voor ons daar dus niet maar jullie hebben een goeie wandeling gehad. liefs Lia

• 15 Oktober 2008 - 07:43

Mieke@ruijgers:

ha ha ha , na zo,n wandeling !! Jaaaa ... , water is heel gewoon ,maar wat kan je er dan naar snakken he ?? Maar wat is het leuk wat jullie allemaal mee maken ...
    Joke en Piet weer groetjes van ons allemaal. daaaaag

• 15 Oktober 2008 - 07:53

Lia V:

Hoi Joke en Piet, leuke foto's het is allemaal zo mooi en groot ik kan me voorstellen dat jullie wanneer je weer terug in Nederland aan komt moeten wennen aan de kleine afmetingen. Have fun liefs Lia

• 15 Oktober 2008 - 11:08

Carla H:

waar doen al die mensen die boodschappen zou je denken..ik ga zo lekker even op de fiets(met stuur en zadel) groetjes

• 15 Oktober 2008 - 17:30

Wijnie:

hallo joke en piet,hahaah lig in een deuk hier om jullie verhalen,kan zo een gezellig boek zijn haahah,maar jullie vermaken je wel zo te lezen,en was ook wel geweldig he met ester er weer bij,nou genieten jullie maar he,wij lezen het wel!!!!
    nou dikke knuf van hier
    groetjes van izak en wijnie