Via de Everglades naar Miami - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Via de Everglades naar Miami - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Via de Everglades naar Miami

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

24 Oktober 2008 | Verenigde Staten, New York

Gisteren met moeite afscheid genomen van Fort Myers. Wat was dat leuk, en wat voelden we ons daar verwend!!
Via de Tamiami Trail gingen we richting Naples.Een practige weg met veel mooie uitzichten,deftige huizen en practige centra met bedrijven.Ik denk dat we Naples ook erg leuk hadden gevonden, maar ja we kunnen niet alles zien. Daar zijn we ons heel erg van bewust, we moeten kiezen en het meeste zien we niet.Anders wordt je echt gek.
Toen gingen we via de 41 door de Everglades naar Miami.
Al snel sloeg het weer om, grote donkere wolken en af en toe een buitje. We wandelden een trail,dat was hier een wandelpad op een steiger.Nou ik had m'n dag niet, ik vond het maar eng. In het water zag Piet een kleine alligator en een zwarte schildpad. Verder werden we gewaarschuwd voor de Florida bruine beer, de Florida panter en de alligator. Deze 3 staan trouwens ook op de borden langs de weg, dat ze altijd voorrang hebben! Verder waren er veel mooie vogels. Gelukkig niet eng.
Toen door naar Miami. Langzaam aan werd het wat drukker en ineens zit je er midden in. Nou Piet is echt een kanjer!!Samen met tom komt hij overal.We hebben een rondje vliegveld gehad, maar toen gewoon opnieuw proberen en toen reden we weer goed.Af en toe was het net of we in de bergen reden, zulke lange hoge hellingen. Gewoon Kleinpolderplein in het heel groot! En dan het uitzicht, zo mooi!Gewoon de van Brienenoord in het heel groot!Het liefst zou je even uitstappen om te genieten hahaha
Eindelijk waren we bij de goeie afslag en gelijk de goeie Avenue. die begon bij 1 en ons adres is 8701. Dus na 1/2 uur waren we er. We reden langs schitterende gebouwen en omdat we zo verwend waren, hadden we dit hotel niet gezien.We bleven nog even in de auto wachten omdat het zo ongelooflijk hard regende maar na 5 min. bijna droog en alleen nog veel wind. Het doet erg Parijsachtig aan. Alles kan maar niet tegelijk.Maar de bedden zijn goed en de douche is lekker warm en dat is het belangrijkst.
Beneden is een restaurant. Helemaal geweldig.Er staan 1/2 oude auto's en daar is je tafetje in gemaakt. Verder veel van Elvis.er komen wel foto's bij ik kan het niet goed uitleggen.
Verder staat het hotel aan het strand en kijken we vanaf de zijkant op de Atlantiche Oceaan. En die gaat me te keer!!!!

  • 24 Oktober 2008 - 14:57

    Ria Van De Graaf:

    Ik ben heel laat aangehaakt, maar alles gelezen, wat een avonturen beleven jullie, heel leuk om te lezen.
    Dik en ik een weekje naar Barcelona geweest, ook heel leuk tot ik van mijn tas beroofd werd, maar ondanks dat toch een geweldige stad.
    Nog heel veel plezier de laatste dagen.
    groetjes Ria

  • 24 Oktober 2008 - 15:34

    Ellen Paul En Ron:

    Jullie beleven een hoop. Een mooie vakantie. Erg leuk om te lezen.
    Groetjes uit een regenachtig Dordt.
    Nb. Wij zouden ook op vakantie gaan maar zijn nu aan het verbouwen....ik weet niet wat beter is?? Ik denk het eerste!!!

  • 24 Oktober 2008 - 18:09

    Carla (geervliet):

    Leuk om te lezen dat de dieren daar voorrang hebben.Ik ben benieuwd hoe jullie Miami vinden, dus wacht popelend je nieuwe bericht af. Nog veel plezier, groetjes Carla

  • 25 Oktober 2008 - 20:46

    Mieke@ruijgers.nl:

    Piet , ken je het programma Bananen Split nog ?? ha ha Je zal weg rijden terwijl je heerlijk zit te eten , ha ha .
    Weer allemaal leuk joh , wat wij lezen . Geniet er nog maar lekker van ! dag hoor , groetjes van ons allen .

  • 27 Oktober 2008 - 19:49

    Lia V:

    hoi globetrotters, ze zijn prachtig die foto's vooral van de oceaan ik zit alle verhalen nu te lezen ik had een vrije week maar zat vol gepland met allerlei dingen geniet van het lekkere weer want hier is het herfst. groeten Lia v

  • 28 Oktober 2008 - 08:03

    Wijnie:

    lieve joke en piet nou weer een belevenis he hahaah,die fot van piet in de auto is leuk en de zee prachig,nou geniet nog maar is nu bijna weer voorbij he
    dikke knuf van wijnie doeiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke en Piet

Wij zijn Piet en Joke en gaan op vakantie.

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 22985

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 23 September 2014

Athene en de Cycladen

31 Augustus 2013 - 25 September 2013

Van San Francisco naar Las Vegas

06 September 2012 - 20 September 2012

Hallo China

01 Oktober 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: