De laatste(snik,snik) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu De laatste(snik,snik) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

De laatste(snik,snik)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

31 Oktober 2008 | Verenigde Staten, New York

Ja,en dit berichtje komt vanaf huis.
Afgelopen woensdag zijn we naar Fort Lauderdale geweest. Het Venetie van Florida.Het was zo'n 45 min rijden dus goed te doen voor de laatste dag. Met tom rijden, rijden, rijden en ja hoor, een plek in de parkeergarage, midden in de stad voor...$1 per uur. Nog geen 5 min van de watertaxi af. We konden met een dagkaart de hele dag boot in boot uit. Dat waren we ook van plan, maar de taxi-kapitein vertelde zo leuk, dat we lekker 2 uur zijn blijven zitten.
Vanaf 31/10 zou er een Boat Show zijn.Dat is net zoiets als hier de Hiswa. Nou hadden we de mazzel dat de meeste al binnengevaren waren. En dat ze allemaal gepoetst moesten worden. Wat denk je van 5 man aan een kant van de boot?Ieder keer als we langs vaarden zei de kapitein en wat zegt de eigenaar?"wash the boat"!hahaha nou die mannen en vrouwen zijn verzekerd van werk.
Ondertussen zagen we ook schitterende huizen. Het huis van Gloria van der Bilt (parfum) Of Taco Bell zijn handels embleem is de klok van zijn huis. Of de eigenaar van Alamo(daar hadden wij onze auto van gehuurd)Er waren huizen van 15 miljoen. Wat kan je je daar bij voorstellen? B.V. 15 slaapkamers met badkamer.Het gekke was; we zagen niemand in de tuin. Niet om te werken, maar ook niet om koffie te drinken.
Weer aan de wal zijn we gaan wandelen en wat zagen we in het wild?....leguanen!!!Geen idee dat die daar leven.
Dit was onze laatste vakantie dag.
We zijn met Esther en haar huisgenoten uit eten geweest.Heel er gezellig!! En toen was het afscheidnemen er weer. Gelukkig nu niet zo lang. Want uitrerlijk 3/1 komt ze terug.
Gisteren om 30/1 zijn we om 13.25 vertrokken uit Miami. Daarna een overstap in Washington en vanmorgen om 6.15 waren we weer in Amsterdam.Daar werden we door Arie en Alida opgehaald en na een heelijk ontbijt waren we rond 10 u. weer thuis.Ook weer heerlijk!Alleen 25 tot 30 graden verschil voelt wat koud aan.BBBRRR!!!
Het waren geweldige weken en wij hebben enorm genoten. "Piet zegt altijd tegen Esther:"Waar je heen gaat maakt me niet uit.Wij komen je opzoeken." dus Es verzin maar wat leuks en anders gaan we zelf wat verzinnen.
Allemaal bedankt voor het meeleven.
Praxis collega's tot maandag. Misschien kunnen we wat mannen een dagje achter de kassa en verf zetten.hihihi
Verder allemaal tot bels, schrijfs of ziens groetjes ook van Piet, Joke

• 31 Oktober 2008 - 16:20

Tineke:

hoi,joke en piet
    het was ontzettend gezellig om te lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt en de gezellige tijd met essie,bedankt voor het leuke en interesante reisverslag (op naar de volgende hihi)en joke,werkse volgende week
    zet jij maar de mannen achter de kassa kunnen jullie meiden(ik ben er niet helaas) effe bijkletsen.
    groetjes

• 31 Oktober 2008 - 17:13

Carlac:

Hoi Joke en Piet, wat moet ik volgende nu gaan lezen, hahaha vond het helemaal top om je reisverslag te lezen, en je foto's te bekijken. Enne ik ga je snel bellen (volgende week) Jullie moeten het weekend maar een beetje bijkomen van de vakantie en vlucht. Enne we gaan weer gewoon mailen en hyven. groetjes Carla

• 01 November 2008 - 07:03

Wijnie:

nou goedenmorgen joke en piet,die boot heb je ook nog ff gekocht voor vertrek hahaah,wel een mooie,nou het zit er weer op he maar je heb het wel gehad he kan niemand je meer afpakken!!
    nou tot gauw
    wijnie

• 01 November 2008 - 13:19

Mieke@ruigers.nl:

Hallo Joke en Piet ,
    Welkom thuis , en inderdaad brrrr ...
    Maar daar zijn jullie ook wel weer snel aan gewend he ? Nou wij hebben genoten van jullie verhalen , wij hebben een aardige indruk gekregen hoe het daar uit ziet . Meid en wat leuk die Esther , die het daar ook erg naar haar zin heeft . Wij zeggen , WERKSE weer en geniet van de herinneringen !!!
    Wij mailen wel weer he Joke . groetjes Frans en mieke

• 01 November 2008 - 16:18

Marie-ane:

Hoi Joke en Piet,
    welkom thuis, zojuist heb ik je telefonisch gesproken en lees nu je mailtje vanaf huis. Geweldig wat een medium,
    lieve groeten van Marie-Anne

• 02 November 2008 - 19:06

J,J,J&J:

Fijn dat jullie weer goed thuis gekomen zijn! Bedankt voor jullie reisverslag. Het was erg leuk om te volgen. Werkse morgen en tot mails.

• 04 November 2008 - 20:02

Coby:

Ik heb het bij de Praxis al gezegd dat ik jullie reisverslag heel erg leuk vond om te lezen. Nogmaals bedankt en nu maar kletsen op het werk he (ha,ha) groetjes Coby