Boca Raton!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Boca Raton!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Boca Raton!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

29 Oktober 2008 | Verenigde Staten, New York

Eindelijk weer in Boca Raton! Aan de en kant keken we hier heel erg naar uit, en aan da andere kant is deze geweldige tijd bijna voorbij.
Maar wat was het leuk om Esther weer te zien. En natuurlijk ook Natalie en Karim.Ze hebben het echt heel leuk met elkaar.
We zijn lekker met de meiden uiteten geweest(Karim was met Lisette naar Orlando)bij Cracker Barrel. Het is een winkel in een typische ouderwetse amerikaanse stijl.Daar kan je al makkelijk een uur rondkijken. Via de winkel ga je naar het restaurant, je komt er echt ogen tekort. Zo leuk en zo anders.Ze hadden home made food. Dus heel erg lekker en veel te veel.

Vandaag zijn we met Esther naar DE CLUB geweest. We hebben een 1/2 uur gewandeld en toen waren we nog niet aan de andere kant van het terrein.En het is zo mooi! Echt onvoorstelbaar de lanen met de mooie huizen en de prachtige aanleg van het park. Toen we bij de club kwamen gaf Esther ons een rondleiding. Normaal komt een gast aan en zijn auto wordt weggezet. Het zijn filmplaatjes. Wij gingen via de personeelsingang. Niks mis mee. (ik ben er jaloers op)Iedereen zei hartelijk:"nice toe meet you" En dat Esther zo op d'r moeder lijkt hahaha.
Ik vond de keuken al geweldig! En toen de ontvangst ruimte voor de gasten, zo mooi!!We zijn ook in het restaurant geweest. Esther heeft een foto op d'r log staan en dat vond ik prachtig. Maar dit is een fractie van wat we gezien hebben. Zo mooi en ook zo sfeervol!
Ook hebben we haar managers ontmoet, hele leuke mensen. Een van hen is met een nederlandse getrouwd en vond het helemaal fout waar we gisteren gegeten hadden. Al zijn nederlandse familie en kennissen gaan daar heen. hij snapte er niks van hahaha
Hij zou zorgen dat er een lijstje met betere adressen komt. We zijn benieuwd.

Het was vandaag een erg koude dag.Zo'n 18 graden,maar met een hele koude wind. We hadden voor het eerst een lange broek aan.Maar ja, dan went het alvast een beetje.
Verder zijn we naar de mall van Boca geweest. Zo mooi en zo chique! Alle grote merken zitten daar in prachtige panden.En..het was daar niet koud!
Morgen gaan we naar Fort Lauderdale. Het schijnt het Venetie van Florida te zijn. Jullie horen het wel. groetjes Piet en Joke

• 29 Oktober 2008 - 06:08

Mieke@Ruijgers.nl:

Wat leuk allemaal , heerlijke verhalen , wat leuk dat jullie bij Esther zijn geweest , nu heb jullie helemaal het idee hoe ze daar werkt , en hoe het er allemaal uit ziet , mooie foto,s .Kortom ,nog ff genieten .Frans moest vanmorgen schrappen ha ha ,nou ging hij wel erg vroeg weg hoor ,hi hi
    groetjes he ..

• 29 Oktober 2008 - 06:43

Hans En Wendy:

Geniet van jullie laatste dagen en doe onze groetjes aan Esther
    Bereid je maar vast voor op wat kou want het was vanochtend inderdaad flink krabben geblazen!!!
    tot gauw

• 29 Oktober 2008 - 07:36

Carlac:

Hoi Joke en Piet
    Leuk je verslag, geniet van de laatste dagen.
    Dikke knuf Carla

• 29 Oktober 2008 - 13:16

J,J,J & J :

Leuk verslag weer en fijn dat jullie Esther gezien hebben. De omschrijving van "het paradijs" waar zij werkt klinkt echt fantastisch. Wat een ervaring voor die meid, hè! Geniet nog even!

• 29 Oktober 2008 - 15:52

Carlah:

leuk dat jullie nu weten hoe het daar is,geniet van de laatste dagen! groetjes

• 29 Oktober 2008 - 16:55

Lia M:

Jeetje Joke en Piet!
    Dat wordt niks meer in Berkenwoude.
    Hoe moet dat als jullie weer thuis komen?
    Het heeft hier ook nog gevroren vannacht.
    Geniet er nog maar van groeten Lia

• 29 Oktober 2008 - 19:32

Coby:

Geweldig jullie verhalen en leuk dat het zo fijn bij Ester was. Het is hier koud. Ik heb vanmorgen wel een kwartier mijn autoruiten staan schrappen zo'n harde laag ijs zat erop. Geniet nog van de laatste dagen en Joke tot maandag, groetjes Coby

• 29 Oktober 2008 - 20:25

Ria:

Hallo Joke en Piet,
    Geweldige foto,s en leuk verhaal, Joke we komen als jij terug bent de eerste uren niet aan werken toe zoveel te bespreken.
    geniet nog even. dag

• 30 Oktober 2008 - 08:24

Tineke:

hoi,joke en piet,leuk dat jullie nu in het echt zien waar esther werk,en nog veel plezier met z'n drietjes.en dikke jassen aan als je weer in hollandia ben,brrr, frisjes hier!

• 30 Oktober 2008 - 10:58

Lia V:

Hoi snippies, wat een mooie foto's jullie krijgen echt last van een cultuurshock in Nederland leuk he Esther weer even te voelen geef haar een knuffel van mij nou globetrotters tot ziens en nog veel plezier.
    groeten Lia

• 31 Oktober 2008 - 11:51

Loes:

Hoi saampjes
    geweldig wat jullie allemaal zien!Geniet er nog even van. groetjes aan Esther en goeie thuisreis.