Shoppen!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Shoppen!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Shoppen!!!!!!!!!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

04 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heerlijk geslapen! Maar...zo als verteld,niks in huis.Wij naar de shopping mall. Maar eerst een ontbijt.We vonden een kleine coffee en teashop.Leuk min of meer zuid -amerikaans en oosters ingericht. Allerlei koffiemolens en -potten.Er werd ook koffie gemalen.Ook verkochten ze veel serviesgoed. En het belangrijkst heerlijke broodjes.Na ontbeten te hebben, wij opzoek naar de supermarkt, er was van alles behalve iets te eten.
De auto in en toen een Publix gevonden,maar eerst naar de drankenboer. Die begon gelijk over het fantastische Ned. Voetbal en vooral Hiddink(hij was Koreaan)
Toen hebben we natuurlijk veel te dure maar erg lekkere wijn bij hem gekocht.haha
Daarna naar de supermarkt. Wat moest ik vaak kiezen.Het viel me op hoeveel soorten zout er zijn.Maar er was niks uitverkocht en we werden goed geholpen tot alles in de auto zetten aan toe.
Die dag verder lekker geluierd en gezwommen.
Vandaag zijn we naar de Florida Mall geweest.Nou Esther en Ricardo hebben niet overdreven. Hier raak je bijna jezelf kwijt. Het was zo leuk,veel hetzelfde als bij ons maar even zoveel totaal anders. Wat denk je van het vloeroppervlak van een 1/2 Praxis, met van alles van mm's.Natuurlijk de snoepjes in allerlei verpakkingen, maar ook pyama's, servies en vooral veel hebbedingetjes.
Of een Disneywinkel met van alles van Sneeuwwitje of Peter Pan.
Ook een echte prinsessenwinkel!!
Natuurlijk kregen we honger van al dat winkelen.Wij naar de Foodcourt. Zoveel soorten restaurantjes. Geweldig! Wij zijn gezwicht voor Subway,Lekker!! Maar volgende keer is 1 broodje samen genoeg hahahaha
Nog iets leuks hier, ik ben superslank!!!!
Nou allemaal dat was het voor vandaag, ik ga zo lekker koken hahaha
Oh,ja Een verkoper vond het Rotterdamse voetbal veel beter dan van 020.Ja,ja sympathiek die Amerikanen!

• 04 Oktober 2008 - 03:26

Natalie:

Hi hii,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!!
    Nu kan ik jullie verhalen ook volgen:D
    Veel plezier en tot snel!!

Liefs Natalie

• 04 Oktober 2008 - 07:10

Carla (geervliet):

Hoi Joke en Piet, leuk om te lezen dat je je zo slank voelt, hahaha Even een tip, snel doorlopen op die m&m's afdeling, anders ben je dadelijk niet meer, nou ja in je vakantie mag je natuurlijk wel wat. Leuk dat jullie een soort dagboek bijhouden. Ik ga het even doorsturen aan Lia en Ton die vinden dit ook best leuk om te lezen. Nog veel plezier, geniet met volle teugen. Kus Carla

• 04 Oktober 2008 - 07:22

Carla H:

leuk hoor allemaal, gelijk een bikini kopen daar en ernaast gaan liggen, zo voel je je nooit meer! groetjes

• 04 Oktober 2008 - 09:26

Wilma:

hoi piet en joke,

leuk weer zo'n website, ik ga lekker meegenieten. een hele fijne tijd daar
    groetjes remco en wilma

• 04 Oktober 2008 - 10:46

Wilma & Ron:

Princes Joke en Prins Piet; leuk om te lezen dat jullie het geweldig hebben daar ...!!!wel erg decadent zo'n paleisje!!!!maar als je je zelf niet kieteld, en dan gelijk wat kilotjes kwijt raken door zo'n vermoeiende reis ;-))en Piet heeft nu een wasbordje zeker???
    Nou princelijk paar geniet maar lekker,ook straks met Essie. wij vertrekken zo. 05-10-08 voor 23 dgn naar zuid Afrika en houden jullie via mail op de hoogte van onze belevenissen daar,en blijven jullie volgen in de US (als we internet tot onze beschikking hebben??).
    Vele grtjs Wilma Ron

• 04 Oktober 2008 - 11:28

Tineke:

hallo,leuk hé,al die hebbedingen?ja,ja van winkelen krijg je trek dus een broodje gaat er altijd in hihihihi,
    veel plezier en geniet er lekker met zn tweetjes van,

• 04 Oktober 2008 - 13:48

Mieke En Frans:

Hallo Piet en Joke ,
    Héle fijne tijd daar , en lekker genieten van alles.Wat leuk om jullie te kunnen volgen zo !!
    Doe Ester de groetjes van ons . Dag hoor .....

• 04 Oktober 2008 - 15:47

Lia M:

Leuk hoor om weer van alles van de States te horen. We leven met jullie mee.
    Veel plezier en groetjes Lia

• 04 Oktober 2008 - 17:40

Loes:

hallo beiden
    zo te lezen kunnen jullie verstoppertje spelen in jullie huis.Hoop dat jullie veel zien;ga ervan genieten, goretjes, en een knuffel dalijk voor Esther

• 05 Oktober 2008 - 07:34

Wijnie:

goedenmorgen joke en piet,nou dat is wel leuk he alles in het groot,en dat je je slank voelt,zij mijn schoonzoon ook toen die daar van terug kwam hahaa,al die dikke mensen he,nou was leuk lezen he,geniet en veel plezier.

groetjes en dikke knuf van wijnie

• 05 Oktober 2008 - 13:09

J,J,J&J (Keller):

Leuk dat we jullie ook kunnen volgen tijdens jullie reis in de USA. Wat een geweldige ervaring. Een hele fijne tijd daar en geniet ervan!! Groetjes aan Esther.

• 05 Oktober 2008 - 14:23

Coby:

Hallo Joke en Piet,
    Leuk weer om jullie verhalen te lezen, op het ogenblik is het hier herfst. De hele zondag regent het echt heel erg en het waait hard. Geniet van het mooie weer en ik blijf jullie volgen, groeten Coby