Mykonos - Reisverslag uit Mykonos, Griekenland van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Mykonos - Reisverslag uit Mykonos, Griekenland van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Mykonos

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

08 September 2014 | Griekenland, Mykonos

Dit wordt heel kort, ik deed iets verkeerd en pech alles weg.

We zitten nu ineen echt mama Mia appartement complex met ma Flodder aan de leiding. Een hele lieve vrouw maar heel chaotisch.
De hond zit in het kippenhok en het uitzicht op de binnentuin is een verwaarloosde citroenboom.
Alles is buiten wit en zacht lavendel. Prachtig!

Mykonos is een erg mooie en levendige stad. Veel kleine huisjes mooie havens en natuurlijk de molens.
We hebben hier een trouwerij gezien. We zaten op een klein pleintje op het terras toen er een bloemist de gevel van de kerk kwam versieren. Om 18u zou er een trouwerij zijn. Dat werd me een heen en weer geloop van de pope, de bloemist, koster weddingplanner en mensen die wie niet konden plaatsen.
Om 18u waren we terug en daar stond de bruidegom (afrikaan) helemaal mooi strak in pak. Hij ging met alle fam. en vrienden gezamenlijk en apart op de foto. De mannen kregen een geeldoekje dat ze zelf ergens mochten dragen. De bloemen waren wit met geel en de gom had zelfs knal gele sokken.
Na een tijd kwam de bruid aan de arm van haar vader.
Toen kon de ceremonie beginnen. We hebben de huwelijksvoltrekking gezien en dat was totaal anders. Zoiezo dat de deur open blijft en dat je mag kijken!
Het was echt heel mooi en bijzonder.

Verder zijn we lekker lui, gaan een beetje zwemmen, lezen, wandelen en natuurlijk eten en drinken.

Morgen gaan we door naar Paros

• 08 September 2014 - 15:49

Carla C.:

Wat een gezellig verslag weer, zie het zo voor me..en ook mooie foto's..
    Nog veel plezier, lekker lui zijn.
    groetjes Carla

• 08 September 2014 - 19:52

Lia V:

Hoi snippies, heerlijk dat mama mia gevoel. Zingen jullie ook? Geniet van alles. Veel plezier xx

• 11 September 2014 - 07:14

Lia M :

Hoi, wat een mooie foto's .
    Veel plezier
    Groetjes