Santorini de aankomst - Reisverslag uit Santorini, Griekenland van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Santorini de aankomst - Reisverslag uit Santorini, Griekenland van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Santorini de aankomst

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

17 September 2014 | Griekenland, Santorini

Vandaag met de Ferry naar Santorini.
Alles onder controle.
De afspraak was dat er op de kade iemand van het appartement met een bordje"Snip" zou staan.
In colonne de boot af richting bordjes. Ja hoor, een van de laatste"Snip". Wij ons voorgesteld en naar de auto. Daar zat ondertussen nog een stel in. Gelijk gezellig kletsen en daar gingen we.
Het is in Santorini een hele smalle kade en iedereen moet door hetzelfde muizengaatje. Dat duurde minstens een kwartier en toen hup gassen de berg op.
Ondertussen wordt er veel gebeld en ineens hoorden we Snip en nog eens Snip. De chauffeur vroeg of wij van het bordje waren.
Ja,natuurlijk!
De mevrouw aan de andere kant wilde Piet spreken. (Ondertussen stond de auto langs de kant)
Wie ben je enzenz en.....waar ga je naar toe? Erato!!!
Helaas dit busje had een hele andere bestemming. Omdraaien en naar beneden.
We begrepen er niks van. Ik nog voor de gein "joh, er is nog een Snip hier" ( werd niet gewaardeerd)
In de haven werden we er uitgegooid en daar zaten 2 mensen te wachten. Ja hoor ze heten ook "SNIP" Eer dat iedereen dat begreep waren we ook even verder haha Alleen jammer zij hadden "ons" bordje niet gezien.
Nou ja, gevalletje van jammer! Zij allemaal weg en daar zaten we dan. 1u. verder en nog in de haven.
Na 45 min bellen, kijken,bellen, kijken(want hij is er echt en hij komt er zo aan enz enz) zijn we met de taxi aangekomen.
Prima appartement, mooi uitzicht en een invasie Snippies op het eiland

• 17 September 2014 - 21:05

Lia V:

Hoi snippies haha wat een verhaal. Nog meer snippies. Hoe is dat mogelijk. Jammer voor jullie dat wachten maar wel leuk om te lezen. Have fun xx

• 17 September 2014 - 22:21

Jolanda:

Haha weer zo'n buurman en buurman / snip en snipactie. Dat geloof je toch niet: invasion of the Snippies, hilarisch!

• 17 September 2014 - 23:15

Liam:

Hoi, niet te geloven dat er nog meer zijn joh!
    Echt grappig.
    Wanneer gaan jullie naar huis?
    Groetjes

• 18 September 2014 - 00:04