Santa Barbara 2 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Santa Barbara 2 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Santa Barbara 2

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

10 September 2013 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Goeiemorgen allemaal,
Wendy ik wist niet dat jij zo'n vroege vogel bent.

Vandaag was de receptie open en bleek dat we een flink ommetje naar het strand hadden gemaakt. Met een kwartiertje zouden we er zijn! Mooi niet een half uurtje, maar het liep veel gezelliger. Bij het strand namen we de shuttle naar het centrum. Wat denk je dat het kost voor 15 min. Een enkeltje € 0,38 ongelooflijk toch.
Het is echt Spaans de bouw van de huizen heel erg mooi en veel bloeiende planten. We begonnen bij het gerechtsgebouw daar konden we ook een kaart halen. Die mijnheer vertelde alles héél duidelijk. Hij wees op de lijn en zei stepstepstep heel snel. Jullie begrijpen de lachkriebel zat hoog. We zijn de toren opgegaan en hadden een prachtig uitzicht over de stad en de bergen in de verte en aan de andere kant de zee.
Mijnheer vertelde dat we ook naar de 2e verdieping moesten daar waren hele mooie muurschilderingen. Dat was ook echt mooi. Maar hij vertelde het heel uitvoerig omdat Europeanen 1 en 2 niet snappen. Hij had gelijk maar dat hadden we al gemerkt. 1 is begane grond en 2 is bij ons 1. Kan je mooi verdwalen.
Verder hebben we heerlijk door de stad gedwaald zijn in het Historisch museum geweest. Stonden we ineens naar een nl gesproken film te kijken. Heel raar. En toen op ons gemak de heuvel af naar de Pier. Ook weer zo'n mooie houten. Daar zagen we een zeehond in het wild.
Toen weer met de shuttle en een wandelingetje naar huis.
Er ging iemand in een rolstoel met de shuttle mee. Iedereen wacht! De chauffeur legt de loopplank uit( als een rode loper) rolt de stoel op z'n plek en deze wordt op de grond vastgezet.
Alles klaar dan de rest naar binnen.

Morgen gaan we voor 3 dagen naar San Diego. We gaan dan langs/door LA
Best spannend. Maar miepmiep en Piet zijn een goed duo.

Groetjes allemaal en een fijne dag

Ppppfffftttt de foto's staan erop! Wat een gedoe zeg, maar dat ligt aan mij hoor.

Nog even leuk er is hier vlakbij een pesticide vrije zone haha midden in de stad in een tuin.

Ook zag ik de babyverwisselaar, maar daar bedoelen ze vast wat anders mee.

Môge Wendy
Seaworld zijn we in Orlando geweest, een beetje duur om 2 x te doen. We gaan wel naar de Zoo in San Diego. Werkze

• 11 September 2013 - 06:45

Hans En Wendy:

Hou luitjes, ja altijd vroege vogel, nu lekker met een smeuig ontbijt verhaal van de andere kant van de grote plas. Goede reis, santa Monica pier in La wel leuk om te doen, misschien komen jullie er langs, en Sea World in San Diego is ook geweldig om te ervaren, weet niet of jullie die in Florida al hebben gedaan. We kijken al weer uit naar het volgende verhaal. Truste!