via LA naar San Diego - Reisverslag uit Lincoln Acres, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu via LA naar San Diego - Reisverslag uit Lincoln Acres, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

via LA naar San Diego

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

11 September 2013 | Verenigde Staten, Lincoln Acres

Vandaag om 8.30 vertrokken richting San Diego.
Onderweg zijn we bij Malibu de weg afgegaan en hebben daar heerlijk koffie gedronken langs de weg met uitzicht op zee en Malibu in de verte. Echt genieten. Via Santa Monica reden we naar de 5. Via de 5 dwars door LA aan de onderkant. Er kwam geen eind aan en alles ging goed met miepmiep en Piet en mee bemoeien van mij haha Wat is miep een uitkomst!!!!
Het was 7 banen heen en 7 banen terug plus vluchtstrook haha je bent dan wel klein hoor.
Ik vond het raar dat er in de stad verschillende landschappen waren. Heel droog, mooi groen en dan weer een groot meer.Winkelcentra met dorpjes er omheen. En niet zoveel hoogbouw en weinig wolkenkrabbers.
Ik had het me anders voorgesteld. Zo ook San Diego. Daar waren wolkenkrabbers,wegen die kriskras over elkaar heen gingen en in mijn gevoel veel drukker.
We hebben een mooie camping met.....gras. Heerlijk na die grindbakken.
Het is de bedoeling dat we hier een paar dagen blijven.
Net kwam er een buurman met een knots van een caravan op een trailer vragen hoe hij alles moest aansluiten haha aan ons! Bleek dat hij het ding net gehaald had en wij mochten binnen kijken. Gewoon een huis op wielen met garage en als hij z'n achterklep laat zakken kan de motor eruit. Haha een Harley, het plateau gaat omhoog een hekje erom en het is een balkon. Aardige man maar helaas geen tanden bbbrrr ik geloof dat ik die eerst gekocht had.
Groetjes allemaal en een fijne dag Joke

  • 12 September 2013 - 06:00

    Hans En Wendy:

    Leuk he die gigantische huizen op wielen, ik vnd het ook altijd grappig om te zien als ze dan de auto achter hebben hangen. En die wegen zo groot, geweldig, ben je inderdaad maar een kleine mier in de drukte. Veel plezier daar

  • 12 September 2013 - 06:04

    Carlah:

    Leuk zeg dat jullie daar even binnen mochten kijken, dan heb ik maar liever niet dat je in ons busje komt kijken..veel plezier vandaag hoor!

  • 12 September 2013 - 08:50

    Carla C.:

    Wat een leuke belevenissen hebben jullie weer, een tandloze meneer die wel aardig is. Zat hier te lachen op een mijn draaikrukje..Geweldig zo'n groot huis op wielen.. Nog veel plezier..

  • 12 September 2013 - 17:45

    Thea:

    Wat een heerlijk verhaal weer. En zeker leuk dat je binnen mocht kijken. Heb je niet gelijk zoiets va als ik rijk ben koop ik er ook zo een haha. Geniet er nog maar lekker van dan doen wij dat ook met je verhalen en is het net of ik ook op vakantie ben hihi.

  • 12 September 2013 - 21:57

    Marie-Anne:

    Dag Joke en Piet,
    Fijn zo van dag tot dag te lezen wat jullie zien en meemaken. Houe zo!
    Met Johannette gaat het nog niet naar wens. Veel zorgen.
    groetjes van Marie-Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lincoln Acres

Van San Francisco naar Las Vegas

Met de camper op stap.

Recente Reisverslagen:

25 September 2013

Foto's

25 September 2013

Las Vegas en weer Thuis

22 September 2013

Naar de laatste Camping

22 September 2013

Naar de laatste Camping

20 September 2013

naar Hurricane
Joke en Piet

Wij zijn Piet en Joke en gaan op vakantie.

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 805
Totaal aantal bezoekers 22971

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 23 September 2014

Athene en de Cycladen

31 Augustus 2013 - 25 September 2013

Van San Francisco naar Las Vegas

06 September 2012 - 20 September 2012

Hallo China

01 Oktober 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: