Las Vegas en weer Thuis - Reisverslag uit Junction City (historical), Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Las Vegas en weer Thuis - Reisverslag uit Junction City (historical), Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Las Vegas en weer Thuis

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

25 September 2013 | Verenigde Staten, Junction City (historical)

Hallo allemaal,

Na 18u reizen zijn we di om 12u weer thuis gekomen. Alles ging goed dus wat wil je nog meer.

Ik in het vliegtuig dit stukkie getikt, maar zonder locatie. Krijg ik hem niet meer geopend. Tjongejonge!!

Zoals jullie nu al zullen weten, Carla heeft gelijk, nog geen dubbeltje gegokt dus niks gewonnen. We snappen er helemaal niks van haha weet je nog Mieke dat Piet 888 kan gooien? Sommige dingen veranderen niet hahaha

Wat een gekkenhuis Las Vegas.

We kwamen met de taxi bij het hotel. Wat denk je 7 banen voor de taxi's bij 1 hotel. Haha Volop muziek een groot feest! En toen moest het echte feest nog beginnen. Wij naar binnen en daar stonden we als 2 boertjes van buut'n. Een grote gokhal met allemaal automaten met lichtjes en veel lawaai. We waren helemaal overdonderd. Toen naar de receptie, gelukkig had de taxichauffeur verteld dat het in de hoek was. Een lange rij en 7 balies open. Na ruim een half uur waren we aan de beurt. Toen naar de liften. Haha moesten we die hal door. Ook weer gelukt. Gelukkig een hele normale kamer. Na even rust en een boterhammetje gingen we.
Eerst op verkenning in ons hotel. We zaten in Stratosphere dat is bekend om z'n hoge toren. Er is boven een zweefmolen die voor de helft in de ruimte zweeft en je kan er naar beneden springen. Beide geen optie. Er is een balie om shows te boeken. Dit hebben we niet gedaan en besloten te gaan zwerven over de strip.

Het eerste gedeelte waar we kwamen hadden we iets van" is dat het nou?" Gewoon een rommelige stad. We kwamen bij CircusCircus en daar naar binnen. Weer zo'n grote hal met automaten en speeltafels en alles in circussfeer. Boven was een kermis met allemaal voor ons nieuwe spellen. In het midden was een piste en daar was ieder half uur een optreden. We hebben naar een clown op het slappe koord gekeken. Heel erg goed.

Naar de volgende Treasure Island. Buiten stond een heel groot zeilschip. Ik had gelezen dat er iedere 15 min een waterspektakel zou zijn. Dus wij op zoek. Weer die hal helemaal in zeeroversfeer.
Echt geweldig. Maar nergens een optreden. Toen zag ik iets met tram en de rest begreep ik niet. Piet zei nog joh, dat kan het niet zijn. Maar ik dacht je weet nooit. En wat denk je we kwamen bij de ingang van het hotel hahaha nou toen maar weer terug.
Helaas dan maar verder, wat bleek was het 's avonds bij dat schip dat we in de verte zagen.

Eigelijk is het overal hetzelfde:grote gokhal met automaten en speeltafels,veel restaurantjes,winkels, boekings kantoor voor de shows.En dan alles op thema.

Zo zijn we in Venetië geweest en kon je met een gondel meevaren over " het kanaal".
Binnen waren schitterende wandschilderingen. Veel goud en mooie pilaren, grote kroonluchters en prachtige doorkijkjes.

Toen door naar Caesar's Palace. Dit vonden we het mooist. We waren in Rome. De Trevi fontein stond daar, beeldengroepen, zuilengalerijen en triomfbogen. Prachtig! Wij gaan eten op een plein bij een fontein. Heerlijke Pizza! Prachtige blauwe lucht met witte wolken. Echt net of je buiten zit. Begint het te schemeren en wordt het donker. De sterren flonkeren aan de hemel. Na een tijdje komt de zon weer op. Geweldig,hoe dat allemaal kan en alles zo kan kloppen.
En dan de winkels zo chic en mooi.

Overal op straat zijn straatartiesten. Allemaal erg goed. Ook allerlei uitbeeldingen lopen er rond. Van Disney figuren tot de kerstman en Elvis.

Dan nog heel wat anders in een café was een optreden van Elvis. Zo goed! Deze man stond in de top 10 van look a likes. Hij zag eruit als Elvis in z 'n laatste jaren. Maar een stem!!!!
En iedereen meezingen en klappen, na afloop stonden mensen geëmotioneerd in de rij om met hem op de foto te mogen.hahaha

We zijn tot aan Parijs gekomen en zijn via een watershow( wat voor jou Joke) en vuurspektakel terug naar het hotel gegaan. Daar nog even de toren op. Het wordt saai, maar prachtig! Wat een uitzicht! En wat een moed om daar naar beneden te springen of de zweefmolen in te gaan.

Om 13.30u waren we vertrokken en om 23.00u zaten we met korte pootjes op het bed.Echte nachtbrakers!

Eerlijk gezegd is het nu weer even wennen, maar dat komt wel weer goed.

Marina als er een plekkie bij de krant is,wil ik wel voor reizen, Piet is mijn chauffeur. Ik zal dan wel alles nalezen. Kreeg op m'n kop van Piet.

Het was een "SUPER" vakantie met veel vitaminen G(enieten)
Wij kunnen er voorlopig weer tegen.

Jullie bedankt voor jullie gezellige reacties.
Tot bels, schrijfs of ziens!

• 25 September 2013 - 18:42

Carla C.:

Hoi Joke en Piet
    Zelfs je laatste stuk is gezellig..zit hier helemaal te genieten.
    Super fijn dat jullie zo'n mooie reis hebben gemaakt..
    We bellen..groetjes Carla

• 25 September 2013 - 19:27

Hans En Wendy:

Hé luitjes, welkom thuis, we hebben genoten van jullie verhalen
    Sterkte met acclimatiseren en de jetlag, groetjes