Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Santa Barbara

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

09 September 2013 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag hadden we een ritje van 150 km. Eerst boodschappen gehaald benzine getankt (1 gallon $4.24 record voor de Amerikanen)en gaan met die car.
We gingen over de 101. In het begin dacht ik"is dat het nou?" Maar al snel werd het kijk nou, oh wat mooi. Het landschap is heel afwisselend. Van dorre heuvels aan de ene kant met koeien en paarden (helemaal geen gras voor die beesten)en wijngaarden aan de andere kant. Dan weer rotsen en zicht op zee. Helemaal mooi.
Tussen de middag zijn we een dorp ingereden en hebben daar een rondje gemaakt. Net of je op de filmset was zonder cowboys.

Bij Santa Barbara werd het flink drukker maar met onze miepmiep komen we overal. Zo ook op de camping. Een echt RV park zo Amerikaans als wat vlakbij zee 750m. Dachten we.... Na 3 kwartier lopen zee in zicht. Het klopte wel hemelsbreed, maar we konden er niet komen en moesten een drukke weg passeren, maar het was de moeite waard. En Piet overweegt om voor de 4 daagse te gaan trainen.

We hebben vandaag een engeltje bij ons gehad. We werden door een pickup ingehaald. Die verloor een ladder toen hij ons passeerden. Piet stuurde zachtjes naar links en de ladder schoof rechts de berm in. Gelukkig niks aan de hand.

Verder niks geks vandaag.

Ik hoop dat Theo de vogels dezelfde naam geeft haha anders zit ik er naast.

Jolanda, misschien kunnen we wat nieuws in de groep gooien, ringsteken op de fiets!

Iedere chauffeur kan hier na een uitgebreide EHBO-cursus, op de ambulance. Het doel is: zo snel mogelijk het obstakel uit de weg en in het ziekenhuis zoeken ze het maar uit.
Gek hè ?

Gek idee het is hier bijna 21 u en jullie komen al bijna uit bed.

Have a nice day!!!

• 10 September 2013 - 06:33

Hans En Wendt:

Wat fijn van die engel, het zal je toch maar gebeuren zeg, pfff.
    Wat ziet het weer er heerlijk uit, gisteren bakken met regen hier gehad, voelt meteen als herfst

• 10 September 2013 - 08:30

Carla C.:

Hallo Joke en Piet
    Wat een belevenissen weer, noem dat maar " verder vandaag niks" hahaha Nog veel plezier..groetjes CarlaC

• 10 September 2013 - 11:24

Carlah:

Leuk hoor om alles mee te lezen,zijn we er ook een beetje bij! Veel plezier hoor en dat er maar veel engeltjes mee vliegen..

• 10 September 2013 - 21:55

Lia Verschuuren:

Hoi snippies, oei gelukkig is het goed afgelopen. Goed van je Piet. Genieten jullie verder en stuur de reisverslagen is echt leuk om te lezen. Lfs van ons xxxx