Sedona - Reisverslag uit Bootlegger Crossing, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit Bootlegger Crossing, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Sedona

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

16 September 2013 | Verenigde Staten, Bootlegger Crossing

We gingen lui vandaag, maar we waren weer helemaal fit na een goeie nachtrust, dus naar Sedona. Bij Flagstaff gingen we toeristisch rijden en al heel snel was het mooi en zaten we midden in de bossen.en ineens kwamen er grote rode rotsen zo mooi en dat werd steeds meer. Het is eigenlijk niet te vetellen. Het was klimmen en op een gegeven moment flink dalen. Het stadje zelf vonden we geen fluit aan allemaal op de Disneytoer. Toen zijn we doorgegaan naar Jerome,Chinovalley en door naar Williams. Ook een schattig jaren 50 plaatsje .

Er wordt hier ook gevraagd zuinig met water te doen. Het water wordt hier met een tankwagen bezorgd. Toen ik die zag voelde ik mebijna schuldig met douchen. Ik hoop dat de foto' erbij komen m'n wifi is hier erg traag.

Morgen gaan we echt lui doen.

Ja Ron,af en toe vind ik het ook gedoe om te schrijven, maar anders weet ik het echt niet meer. Haha leeftijd!!!

Groetjes allemaal, Piet en Joke

  • 17 September 2013 - 08:58

    Carla C.:

    Hallo Joke en Piet is best lastig om lui te doen, als je energie heb..
    Ik hoop dat het je vandaag wel lukt..en alle dagen iets schrijven lijkt mij ook lastig..
    Nog veel plezier, groetjes Carla. C

  • 17 September 2013 - 17:14

    Lia V:

    Hoi snippies, heel leuk om alles steeds te lezen. Ik geniet ervan. Morgen lui doen.
    Lijkt me raar rode rotsen. Echt iets uit een film.
    Veel plezier

  • 18 September 2013 - 11:29

    Coby Kuiper:

    Wij hebben het leuk gehad op Kreta maar als ik jullie verhalen lees, wat fantastisch, wat maken jullie veel mee en wat zien jullie veel. Het zal wel vermoeiend zijn al die indrukken. Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen. Ik heb even gewacht totdat ik weer thuis was want dan had ik meer tijd. Geweldig, ik blijf jullie volgen. Geniet ervan en nog veel plezier groetjes vanaf het koude Oudewater.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bootlegger Crossing

Van San Francisco naar Las Vegas

Met de camper op stap.

Recente Reisverslagen:

25 September 2013

Foto's

25 September 2013

Las Vegas en weer Thuis

22 September 2013

Naar de laatste Camping

22 September 2013

Naar de laatste Camping

20 September 2013

naar Hurricane
Joke en Piet

Wij zijn Piet en Joke en gaan op vakantie.

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 22875

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 23 September 2014

Athene en de Cycladen

31 Augustus 2013 - 25 September 2013

Van San Francisco naar Las Vegas

06 September 2012 - 20 September 2012

Hallo China

01 Oktober 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: