Jarig! Helicopteren! - Reisverslag uit Bootlegger Crossing, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Jarig! Helicopteren! - Reisverslag uit Bootlegger Crossing, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Jarig! Helicopteren!

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

19 September 2013 | Verenigde Staten, Bootlegger Crossing

Ik loop even achter we hadden geen wifi.

Maar we waren weer fit en een rustdag is ook maar een rustdag.

Ik had Piet voor z'n verjaardag een helicoptervucht gegeven boven de Grand Canyon. En laat im nou het zelfde gekregen hebben! Dus gisteren waren we jarig!

Toen we van de caming gingen nog wat boodschappen gehaald in Williams. Was zo leuk, alsof de tijd in de jaren 50 is stil blijven staan.

Toen opzoek naar de helicopters. Gelukkig vlak voor de GC gevonden.
Geboekt en toen wachten.Ik denk dat we zo'n 1,5u gewacht hebben. Toen werden Pieter en Johanna omgeroepen en 3 fransen. Wij vlogen met Brett Wouw!
Na alle veiligheidsvoorschriften mochten we naar binnen. Piet en ik ieder aan een kant voor het raam en de fransen voor in. Tussen ons in was er nog plaats voor 2 geweest.
Ik vond het heel relaxt vliegen in een heli ik had het veel wiebeliger verwacht. Eerst vlogen we over de bossen en Brett vertelde wat we zagen. Eerlijk gezegd ik vond het wel best. Op eengegeven moment zei hij "are you ready?" En doken we GC in. Nou echt het is zo mooi, je weet niet waar je moet kijken. De diepte en de grootte het is eigenlijk niet te vertellen. De kleuren gaan van diep terra naar heel licht en er is een wazig groen. Het is ook heel typisch dat het heel veel platte stukken heeft. Onder ons slingerde de Colorado rivier. Bruin en grauw.
We hebben 50 min. Gevlogen en het was een geweldige ervaring.

Omdat we toch jarig waren zijn we uit eten geweest. We staan op een camping achter de food court. Ik zag een Italiaan, nou het zag er niet uit. Hamburgers geen trek in. Toen kwamen we bij een echt Steak House terecht. Lekker!

Verder komen we overal veel leuke mensen tegen. Gewoon heel gezellig, een praatje en je gaat weer verder..

Ik ga kijken of ik er foto's bij krijg. Dat wil niet zo makkelijk. Anders even vriendjes met me worden ik zet ze ook op FB en dat gaat wel makkelijk. Groetjes

  • 19 September 2013 - 06:41

    Hans En Wendy:

    Wauw wat een gave ervaring, heb het zelf nog niet gedurfd, Petje af hoor!

  • 19 September 2013 - 08:50

    Carla C.:

    Wat een geweldig verjaardagscadeautje. het lijkt mij ook helemaal top..
    Nog veel plezier.
    groetjes Carla.c

  • 19 September 2013 - 11:26

    De Zorkootjes:

    Ik zeg: gefeliciteerd! ALtijd fijn om verrast te worden op je verjaardag.
    Geweldig zo'n helicoptervlucht. Een totaal andere ervaring dan de riksjatocht vorig jaar in China neem ik aan ;-)
    Veel plezier nog!


  • 19 September 2013 - 17:15

    Carlah:

    Ja daar vallen alle cadeautjes voortaan bij in het niet! Dat jullie dat gedurfd hebben..
    Geniet er van hoor! Gr

  • 19 September 2013 - 18:02

    LiaMw:

    Wauw, geweldig hoor!!!!
    Super dat jullie het allemaal doen.
    Groetjes

  • 19 September 2013 - 20:42

    Lia V:

    Hoi snippies wat dapper van jullie. Ik had ook gedacht dat het wiebelig zou zijn. Weer een bijzondere ervaring. Prachtige foto's. Veel plezier xx

  • 19 September 2013 - 21:49

    Marie-anne:

    Dag jarigen! wat een belevenissen maken jullie mee. Lijkt me inderdaad heel mooi in die GC.
    Vandaag ben ik bij Johannette geweest. We maken spannende tijden met haar mee. Ze zet de doktoren voor raadsels. Nu bleek de antistolling de boosdoener te zijn. Het is nu onder controle en was ze goed te spreken vanmiddag, hoe wel er nog geen kracht is in haar handen en benen. Ze blijft heel moedig!
    Ik ga ook lekker door!
    warme groet van Marie-Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bootlegger Crossing

Van San Francisco naar Las Vegas

Met de camper op stap.

Recente Reisverslagen:

25 September 2013

Foto's

25 September 2013

Las Vegas en weer Thuis

22 September 2013

Naar de laatste Camping

22 September 2013

Naar de laatste Camping

20 September 2013

naar Hurricane
Joke en Piet

Wij zijn Piet en Joke en gaan op vakantie.

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 22974

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 23 September 2014

Athene en de Cycladen

31 Augustus 2013 - 25 September 2013

Van San Francisco naar Las Vegas

06 September 2012 - 20 September 2012

Hallo China

01 Oktober 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: