LUI!!!!!! - Reisverslag uit Lincoln Acres, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu LUI!!!!!! - Reisverslag uit Lincoln Acres, Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

LUI!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

12 September 2013 | Verenigde Staten, Lincoln Acres

Vandaag super lui. Haha we waren al om 7u wakker. Vandaag gezocht naar een locker voor de was, maar helaas. Wel goeie machines gevonden.
Wassen kost hier niks €1.50 en drogen €1.00 het drogen is een soort droogflat. Was erin geld erin en draaien. Ik loop weg en denk goh hij staat stil oh en die andere ook. Even wachten tot ze weer verder gaan. Nou je snapt het al, de verkeerde aangezet. Echt wat voor mij hihi
Wij zijn voorlopig weer schoon.

Ondertussen had Piet de buurman met z'n Harley naar buiten zien komen haha
Vergeten te vertellen, 1 tv in de garage1 in de huiskamer/ keuken en 1 in de slaapkamer.Hij zet ze allemaal op een andere zender en loopt dan heen en weer. Haha
Ook zagen we er een, bagageluik van de bus open, een grote flatscreen aan en niemand die keek. Misschien ook aan het heen en weer lopen.

Gisteren zijn we de afslag Wendy en Santa Claus gepasseerd. Voor beide was het nog veel te vroeg.

We staan hier op een mooie grote camping met gewoon gras. Heerlijk!
Ik ging een ommetje maken en dacht goed opletten(al die campers lijken op elkaar) bij 7 is mijn pad. Helaas pad verder was ook 7. Was het speed 7.
Ik ben gelukkig goed teruggekomen.

Tussen al die bakbeesten staat een klein caravannetje een soort klein kippie. Wel met Airco en directe afvoer op riool en aansluiting water!

Ook hebben ze op de camping een schiettent. Die begint te zingen en te roepen als je voorbij loopt. Er staat zelfs een automaat voor je creditcard bij hiha!!!!!!

Marie-Anne,doe Joanette de groeten van ons.

Thea we gaan morgen naar de Zoo in San Diego. Gezellig als je mee gaat. Voor de liefhebbers kijk even op de site,ik denk dat het heel bijzonder is.
India, ze hebben er reuze Panda's ik ga proberen er een mooie foto van te maken.

Allemaal een prettige dag!

• 13 September 2013 - 06:40

Hans En Wendy:

Wauw, die caravna van de buurman is al een avontuur op zichzelf, wat een bakbeest zeg.
    Veel plezier in de Zoo, nog steeds lekker weer? Hier is het aardig herfstig en errrrrug nat

• 13 September 2013 - 08:00

De Zorkootjes:

Is die Flzion nou het 'Kippie'? Flinke kippen hebben ze daar! Zelfs de kippen zijn in Amerikaanse maten, haha. Als India eerder had geweten van de Panda's dan was ze als verstekeling mee gegaan in jullie koffer. Zo groot en zwaar is ze niet dus past makkelijk in de max 23kg koffer die je mee mag nemen ;-)
    Veel plezier, we wachten met smart op de Panda foto's.

• 13 September 2013 - 09:18

Carlah:

Een luie dag mag ook wel eens hè tussendoor, lekker tv kijken bij je buren!
    Groetjes!

• 13 September 2013 - 15:33

Lia V:

Hoi Snippies, hey idee jullie kunnen ook zo'n grote camper huren dan komen wij gewoon logeren!
    Ziet er allemaal mooi en groot uit en heb je geschoten?
    Veel plezier in de dierentuin en kijk uit. Grt van Lia en de rest

• 13 September 2013 - 21:40

LiaM:

Hoi,hoi,
    Ben weer helemaal bijgelezen, wat een leuke verhalen allemaal.
    En wat is alles toch mega groot, mega gek, en nog veel gekker.
    Wij zitten weer thuis voor 1 Buis, heel gewoon maar erg lekker.
    Groetjes Jan en Lia