Naar de laatste Camping - Reisverslag uit Junction City (historical), Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu Naar de laatste Camping - Reisverslag uit Junction City (historical), Verenigde Staten van Joke en Piet Snip - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Joke en Piet

22 September 2013 | Verenigde Staten, Junction City (historical)

Nou Car, we voeren gewoon miepmiep goed en dan komen we overal. Het komt echt niet door mij. Maar dat begreep je vast haha echt zussen! We hadden een camping met een gebouw in het midden. Ideaal! Maar niet voor mij. Ik ging er aan de andere kant uit en was op een hele "nieuwe" camping!
Ook hadden we een camping in cirkels en in die cirkels weer cirkels. Ik naar de douche in het pikdonker. Piet zei nog" weet je het?" " Jaaahhhh!!!!"
Mooi niet en ik had het benauwd! Les....altijd bij Piet inde buurt blijven

Ik kreeg van Piet een nieuwe zwarte tas. Eindelijk de mooiste gevonden! 2 vakken met een rits en veel vakjes er in. Gaan we afrekenen zegt die mevrouw "heeft u het veiligheidsvak
voor uw pistool gezien?" Hahahaha dat zit aan de onderkant met rits en een slotje erop. Inclusief klittenband holster. Haha volgens haar kunnen europese vrouwen het ook voor d'r portemonee gebruiken.

Er werd ook vaak gevraagd of we al met pensioen zijn. Helaas! Want op deze manier willen we wel. De beter gesitueerde gaan met 55jr met pensioen.We kwamen iemand tegen die woont een half jaar in NY en een half jaar in Florida.Of iemand een half jaar in Arizona om te vissen en daarna in de winter inLas Vegas. Voor de muziek en lekker en voordelig eten.

Voor we gisteren (vrijdag) het laatste ritje met de camper gingen maken nog even iets geks gezien.
Een mevrouw met een wandelwagen met een huisje van tent erop, gezellig aan het wandelen. Laantje in laantje uit. Was ze met d'r poes aan de wandel!!

We vertrokken naar een camping bij Lake Mead ten zuiden van Las Vegas.

Het werd een bijzondere rit. Eerst een stukje Utah alles strak en keurig. Daarna een stukje Arizona, alles wat gemoedelijk en toen Nevada. Overal gelijk vanaf de grens reclame voor het casino enzenz.
Het landschap was onderweg groen met zelfs hier en daar gras en koeien, ruige rotsen en veel woestijn. En dan ineens op de kale vlakte een wereld stad Las Vegas!
Heel bijzonder en toch knap hoe ze dat gerealiseerd hebben midden in de woestijn.
Op een gegeven moment moesten we linksaf op de snelweg, kwamen we op een fly-over waar menig achtbaan jaloers op kan zijn. Echt een vreselijke haakse bocht. Maar Piet reed heel relaxt naar beneden. Af en toe ben ik blij dat ik het van te voren niet weet. Want het gaat goed!
Ondertussen kwamen we aardig richting camping en druk overal. Ineens een bord Meer en Nationaal Park en het werd me daar mooi! We staan weer aan een stuwmeer en zeker zo mooi als van de week. We hebben een prachtige plek aan de rand.

Vanmorgen hebben we de koffers ingepakt en troep uitgezocht. Morgenochtend gaan we de camper terugbrengen en gaan dan een nachtje in een hotel in Las Vegas.
We zijn natuurlijk heel benieuwd hoe het daar is.
Misschien stuur ik een bedelbrief als we ons ticket vergokt hebben.

Eh, Jolanda kunnen we een week plannen? Conditie is hard achteruit gegaan.

Groetjes allemaal en een prettige week !

• 23 September 2013 - 00:28

Rokina:

We hebben genoten van jullie reis verslagen.
    Veel plezier in Las Vegas niet teveel vergokken.
    Prettige en rustige terug vlucht.
    Groetjes de snipjes

• 23 September 2013 - 10:57

Carla H:

Het wordt tijd dat jullie naar huis komen ik zit nu vlgs mij dubbel te lezen..misschien winnen jullie wel de reis terug dat zou toch leuk zijn!
    Goeie reis terug hoor,het is hier mooi weer!

• 23 September 2013 - 11:31

Alida:

Veel plezier in Las vegas en als je niet meer terugkomt dan komen wij wel naar jullie. Groetjes en goede reis AA

• 23 September 2013 - 11:52

Marjo Uijtdewilligen Middelweerd :

Met heel veel plezier jullie reisverslag gelezen. Avontuurlijk hoor, om zelf met een camper op pad te gaan. Enkele jaren terug hebben wij onweer hetzelfde rondje gedaan, maar dan georganiseerd, met een camper ben je toch meer baas over je eigen tijd. Veel kwam ons heel bekend voor.
    Geniet van de laatste dag in Las Vegas, dat is zo 'n maffe stad!

Groetjes, Marjo

• 23 September 2013 - 19:04

Esther:

Geniet. Van de laatste dag van de gekke stad las Vegas! En woensdag kunnen we weer bellen Jaja goede reis! Kuskus

• 23 September 2013 - 21:40

Marina:

Hallo Joke en Piet,
    Iedere ochtend naast de Volkskrant jullie verslag. Wat een discipline om dat vol te houden. Het was leuk om te lezen, Joke je schrijft echt grappig! jullie rondje Amerika kwam aardig overeen met wat wij ooit met de meisjes hebben gemaakt.
    Nu nog lekker gokken aan de fruitautomaat, misschien win je wel de jackpot. Als je ergens je kan verbazen over de US dan is het hier wel. Hoewel een Dametje met een tentwandelwagen voor haar poes ook erg bijzonder is.
    Geniet van de bufetten in de casino's, joke kan daar haar ogen uit kijken.
    Liefs en tot ziens,
    Marina

• 24 September 2013 - 17:56

LiaV:

Hoi snippies, haha grappig een poes in de wandelwagen, wat zei "wat een schatje".
    Ik heb echt genoten van je verslagen ik had het gevoel ook weg te zijn. Ik hoop dat jullie je reis terug winnen. Goeie terugreis. Lfs van ons.